terveiset puheenjohtajalta

Tervehdys, kaikki  507ao.n superilaiset

Toukokuulla oli ammattiosaston virkistäytymismatka Tallinnaan,matkaan oli ilmoittautunut mukaan lähes parisenkymmentä superilaista.Jäseniä ammattiosastolla on 137 jäsenasian-ja rahastonhoitaja töitä hoitaaSeija Meriläinen, joka työskentelee kotihoidossa lähihoitajana. Osastomme sivuilta löydät uudet laskutusohjeet ja laskutuskaavakkeen, jonka voit kätevästi tulostaa itsellesi, kun on laskutettavaa ammattiosastoltamme.
Jäsenmäärä on ollut lievästi kasvava ja toivonkin, että kerrotte paikallisesta ammattiosastosta työkavereillenne ja uusille opiskelijoille, on tärkeää kuulua liittoon. Ilomantsissa SuPerin ao 507 keskittyy mm. lähihoitajien asioihin ja edunvalvontaan. Meillä on pätevät luottamusmiehet ja muut toimihenkilöt ammattiosastossa ja  SiunSotella on oma luottamusmiesjärjestelmä. Yksityisen työpaikan luottamusmiehet ovat Joensuun yksityisen ao.n toimihenkilöiltä. Selvitämme yhdessä yksityisen puolen asioita myös. Näistä kaikista saat tietoa työpaikkasi ammattiosaston tiedotteista tai SuPerin sivuilta. Ammattiosastolla on myös suljettu fb ryhmä mihin kannattaa liittyä, siellä voi keskustella ja kysyä mieltä askarruttavista asioista, ryhmän nimi on Ilomantsin SuPer Ao 507 . Tule mukaan, saat tiedotteita toiminnasta ja muista tärkeistä liiton asioista.
Ilomantsin ammattiosasto on täyttänyt 40 vuotta ja jatkamme täyttä höyryä eteen päin,
jos sinulla on asiaa, tai jotain vinkkejä yhteiseen tekemiseen, ota yhteyttä johonkin hallituksen jäseneen tai allekirjoittaneeseen se onnistuu esim.ao 507 sivuilta löytyvän yhteystieto osiosta (s.postia). Tehdään yhdessä tästä toimikaudesta toimiva ja mukava yhteisö, meidän kaikkien lähihoitajien eduksi. Omalla ao.lla on jäsenetuja, tietoa löytyy ammattiosaston omilta nettisivuilta os. superliitto.fi/ ammattiosastot ja  fb sivulta, työpaikan ilmoitustaululta.
Toivotan kaikille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta! Pidetään yhteyttä ja osallistutaan ao.n järjestämiin tilaisuuksiin.

SuPer nuorten tapahtuma 4.12.2019 ja 19.11.2019 Jäsenilta Sokos Hotel Kimmelillä

Syyskokous pidetään Toivonlahden ruokaravintolan tiloissa 14.11.2019 Toivon runsasta osanottoa! (Näistä ilmoitukset ajankohtaiset sivuilla).

7.12.2019
Terveisin Soile Hoskonen 507ao.n puheenjohtaja