Työsuojeluvaalit Soile Hoskonen ehdokkaana

TYÖSUOJELUVAALIT 23-29.11.2017

26

Hei, olen Soile Hoskonen Ilomantsista. Olen ehdokkaana SiunSoten Ikäihmistenpalvelut, mm.kotihoito-, palveluasuminen- ja terveyskeskussairaala- alueella TYÖSUOJELUVAALISSA nro.lla 26

Työpaikkani on Tehostetun palveluasumisen yksikkössä Ilomantsissa, lähihoitajana. Olen Ilomantsin SuPer ao 507 puheenjohtaja vuodesta 2006 lähtien. Sitä ennen valmistuttuani lähihoitajaksi v.1999 olin mm. ao.n sihteeri ja luottamusmies. Nyt toimin SiunSoten luottamusmiehen varana.Pitkä toiminta ao.ssa on antanut kokemusta neuvottelupöydissä erilaisissa työhön liittyvissä asioissa. Kiinnostus työsuojeluasioihin on myös kasvanut kokemuksen myötä.Tämän hetkinen muutos koko maakunnassa siirryttäessä SiunSoten palvelun alaiseksi tarvitsee asiallisen neuvottelijan työsuojeluasioiden hoitoon. Minulle on tärkeää, että kaikilla työntekijöillä on mahdollisuus terveelliseen ja hyvään työympäristöön.

Olen valmis työskentelemään niin, että kaikilla on tasapuolinen ja oikeudenmukainen kohtelu, sekä työtilat ovat turvalliset ja asialliset.

ÄÄNESTÄ nro.lla 26 kokemusta TYÖSUOJELUVALTUUTETUN TEHTÄVIIN